środa, 8 czerwca 2011

Wakacyjna sałatka z truskawek i ogórków z dressingiem kokosowo-miodowym

Cześć!
Zrobienie tego cuda zajęło mi nawet niecałe 10 min. Nie zdawałam sobie też sprawy, że będzie to aż takie smaczne. Nigdy wcześniej nie łączyłam truskawki z ogórkiem i dodatkiem mięty. Od dzisiaj będę to robić częściej. Moja propozycja będzie idealnie pasować do wszelakich grillowanych mięs, biorąc pod uwagę, iż sezon ogródkowo-wyżerkowy już dawno się zaczął. Taka sałatka napewno zrobi wrażenie na podwórkowej imprezie. Zaskoczycie znajomych i ich podniebienia.




Sałatka z truskawkami i ogórkami z dressingiem kokosowo-miodowym

Sałatka:

- truskawki 400 gram
- ogórek 250 gram ( najlepiej ten polski :D )

Dressing:

- syrop kokosowy 50 ml
- miód 20-30 ml
- sok z jednej cytryny
- świeża mięta





Cóż... Nie mam się co tu zbytnie rozpisywać. Truskawki myjemy i kroimy na ćwiartki. Ogórek w kosteczkę. Dressing mieszamy w słoiczku. Zupełnie tak samo jak polecałam w przepisie na sałatę z vinegrettem (przepis TU: Klik!)




Miętę drobno siekamy i wszystkie składniki razem mieszamy. Gotowe, więc teraz pora na ropieszczanie kubków smakowych ;)


***




7 komentarzy:

  1. Odważna sałatka:), ale mam przeczucie, że bardzo pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. udane polaczenie i pod wzgledem smakowym i kolorystycznym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. och, a ja chyba nie dorosłam jeszcze do takich eksperymentów. Gratuluję odwagi. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Barzo smacznie wygląda ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda wspaniale. Coś czuję, że u mnie też taka będzie!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Przepraszam za włączenie weryfikacji obrazkowej, ale niestety z dnia na dzień dostaję więcej spamu.. Nie zniechęcajcie się i piszcie czy smakowało :)!