czwartek, 16 czerwca 2011

Piknikowe kanapki - mango i kura oraz włoskie smaki: mix sałat, oliwki i pomidory suszone

Tak jak obiecałam, dzisiaj podaję przepisy na najprostsze, a zarazem najsmaczniejsze kanapki pod słońcem. Przepis na mango i kurczaka (2 in 1) podłapałam skądś z telewizji i dodałam do tego od siebie kiełki. Włoskie smaki naturalnie jakoś stworzyłam. Uważam, że trafiłam z połączeniem i wyszło przepysznie. Wybierzcie swoją ulubioną i stworzcie coś ciekawszego niż zwykła kanapka z pomidorem i szynką ;)


Kanapka z mango i kurczakiem
- pierś kurczaka
- mix kiełków
- mango
- sól, pieprz
- razowe pieczywo

Kurczaka obsmażamy na patelni grillowej, wcześniej obsypanego solą i pieprzem. Kroimy go po wystudzeniu na wąskie paski i układamy go na kromce pieczywa wyłożonego kiełkami, naprzemian z mango. Gotowe!


Kanapka włoska
- ugrillowany wg. przepisu powyżej
- mix sałat
- oliwki
- suszone pomidory

Na kromce pieczywa układamy sałatę, na nim oliwki i suszone pomidory. Na sam wierzch kładziemy kurczaka, solimy i pieprzymy. ;)


9 komentarzy:

  1. kurczak w połączeniu z mango jest wręcz doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczak i mango . . . kuszące...kuszące:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wielbię Twoje przepisy! :D pozdrawiam czekoladowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mango jeszcze do kanapki nie dawałam, zaciekawiło mnie jak to smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie kanapeczki!! :D świetny manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe ^^
    Cieszę się, że moja akcja znalazła aprobatę wśród tylu blogowiczów :)
    I nie ukrywam , że czekam na jak największą liczbę przepisów ^^

    pozdrawiam :)

    PS.: Świetne przepisy. Inspirują. Dodaję do linków.

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochana w tych kanapkach!!!!! a suszone pomidory to bym jadła i jadła!!!! :P:P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapki z Kurczakiem sa niesamowiete mozna robic rozne mix

    OdpowiedzUsuń
  9. Kanapki cudowne, stworzone chyba z myślą o mnie :D sama nie wiem, która lepsza, bo tak samo jak suszone pomidory, uwielbiam połączenie mango+kurczak :)

    OdpowiedzUsuń

Przepraszam za włączenie weryfikacji obrazkowej, ale niestety z dnia na dzień dostaję więcej spamu.. Nie zniechęcajcie się i piszcie czy smakowało :)!