środa, 12 października 2011

Dyniowe przepisy na paździenik na gastronomyGO!

Witam wszystkich!

Na wstępie przepraszam za "zniknięcie", jednakże szkoła i praca pochłonęły mnie do końca. Dopiero dzisiaj mam czas na organizację gastronomyGO! ;)



Do tych, którzy byli na bieżąco ( dla podsumowania ) i dla tych którzy nie wiedzą, o co kaman, przedstawiam moją jesienną propozycję na menu październikowe w waszych kuchniach. Króluje zatem dynia. Trochę z nią przygód miałam, ale warto było. W efekcie powstało mnóstwo fajnych dań, dla których przepisy prezentuje poniżej.

Zatem dla ułatwienia wszystko zamieszczam razem, a jeśli zapragniecie kiedyś podlookać - na pasku z boku znajdziecie dział "dynia". Mam nadzieję, że pomoże wam to w poruszaniu się po moim blogu.

A teraz zapraszam po dyniowe przepisy i pomarańczowo-jesienne przypomnienie ;)


No i chciałabym w tak dyniowatej chwili prosić was o głosy na mój dyniowaty przepis :D, który walczy w konkursie promując mojego bloga. Dla głosujących czekają nagrody, więc warto ! Dziękuję za każdy oddany głos - Szana Banana :)





PS: Już niedługo wracam z nowymi przepisami ! :D Będzie słodko i mega czekoladowo >:}. 

2 komentarze:

  1. Tak październik kojarzy mi się z pomarańczowym kolorem...liści i dyni! To warzywo rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tych dań się uzbierało :) miło, jesiennie, złoto i pachnąco... pozdrufki

    OdpowiedzUsuń

Przepraszam za włączenie weryfikacji obrazkowej, ale niestety z dnia na dzień dostaję więcej spamu.. Nie zniechęcajcie się i piszcie czy smakowało :)!