czwartek, 22 listopada 2012

Poznajmy się lepiej :)

Dziś będzie osobiście.
Dostałam nominacje Liebster Blog od Rudej i z miłą chęcią odpowiem na postawione pytania.


Wybaczcie, ale nie będę ciągnąć zabawy dalej.
Zbyt dużo byłoby nominowania!


1.      Co Cię natchnęło aby założyć kulinarnego bloga?
Raczej powinno być ‘Kto?’.Do założenia bloga namówiła mnie siostra, moja największa kulinarna fanka.
2.      Co najchętniej jadasz na śniadanie?
Zdecydowanie lubię śniadania na ciepło. Np. jajecznica czy naleśniki prosto z patelni. Staram się jak najrzadziej jadać nudne, zwykłe kanapki.
3.      Wymarzona "kulinarna randka"?
Nie mam zbyt wygórowanych wymagań. Obecnie jestem sama, ale żaden z moich ‘eks’ nigdy, przenigdy nie zabrał mnie do najzwyklejszej restauracji. Nie mówię o knajpie z gwiazdką Michelina. Marzy mi się normalna  restauracja, dobre jedzenie i wytrawne wino.
4.      Największa wpadka w kuchni?
Zdarzają mi się dość często. Ciągle uczę się gotować!
5.      Chińska, włoska czy polska?:) i dlaczego;)
Fusion !Uwielbiam oryginalne,  nietypowe smaki.
6.      Co Cię denerwuje w kuchni?
Sterta garnków, które zostają i trzeba zmywać ;/
7.      W kuchni nie mogę się obyć bez ...
Pieprzu, patelni i blendera
8.      Święta Bożego Narodzenia powinny ...
Powinny być białe.
9.  Danie, które najlepiej robiła mama gdy byłam mała?
Wiele..
10.  Popisowe danie?
Tarta cytrynowa oraz suflet z kaszy gryczanej.
11.  W fastfood'ach ...
Wolałabym, aby nie istniały ;p

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przepraszam za włączenie weryfikacji obrazkowej, ale niestety z dnia na dzień dostaję więcej spamu.. Nie zniechęcajcie się i piszcie czy smakowało :)!