piątek, 10 grudnia 2010

„Dzień dobry, cześć i czołem. Pytacie skąd się wzięłam?!”

Zamiar założenia bloga przeplatał się gdzieś w mojej głowie od dawna. Do tego siostra mnie jeszcze bardzo zachęcała, aż w końcu zdecydowałam się na swój internetowy pamiętnik.

Chciałabym jednak, aby się on wyróżniał od wszystkich innych dostępnych w sieci. Owszem będą przepisy, gdyż kocham gotować, a spędzony czas w kuchni jest dla mnie przyjemnością; jednak nie chcę osiągnąć efektu „internetowej książki kucharskiej”.   

Chciałabym się dzielić z wami moimi przemyśleniami, spostrzeżeniami, opiniami na temat gastronomii i wszystkiego co z gotowaniem i jedzeniem jest związane.     
Mam nadzieję, że stworze wspaniałe miejsce do dyskusji, pełne ciekawostek i rad, które polubicie.

            Tą krótką notką „gastronomiczne obserwatorium” - gastronomyGO! uważam za otwarte.

Szana ®

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przepraszam za włączenie weryfikacji obrazkowej, ale niestety z dnia na dzień dostaję więcej spamu.. Nie zniechęcajcie się i piszcie czy smakowało :)!