środa, 9 maja 2012

amerykańskie słodkie kanapki S'mores

Cześć!
Tak jak wczoraj pisałam - dziś pokażę wam jak zrobić S'mores. Te amerykańskie kanapki to klasyka każdego udanego grillowania. Wpierw kiełbaska, potem deser. Zróbcie krakersy, a reszta przyjdzie sama ;) Taka słodka przegryzka zaskoczy każdego bywalca sobotniej uczty na świeżym powietrzu ! ;) 


S'MORES Z BIAŁĄ CZEKOLADĄ
I
TRUSKAWKAMI

(na 4 kanapki)

- 40 g dżemu truskawkowego
- 8 krakersów Sylvestra Grahama (post niżej ;))
- 4 pianki marshmallows
- 4 kawałki białej czekolady



  • WYKONANIE: Rozgrzej opiekacz do tostów / grill. Na 8 krakersach rozsmaruj cienką warstwę dżemu, na 4 z nich połóż po 1 piance (można ją pokroić na mniejsze kawałki) i kawałek czekolady. Teraz przykryj krakersem posmarowanym dżemem do środka te z pianką i czekoladą. Piecz w opiekaczu około 5 min (do rozpuszczenia czekolady i przyrumienienia się pianki).

9 komentarzy:

  1. S'mores poznałam dzięki mojej przyjaciółce amerykance, wcześniej chyba nawet o nich nie słyszałam.
    Jak dla mnie są tak diabelnie słodkie, że aż buzię wykrzywia :P Po podajże dwóch malutkich miałam dosyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa... coś dla prawdziwego łasucha, czyli dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebiańsko słodka kanapeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana, zapraszam na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyrządzę takie kanapeczki swoim małym łasuchom - wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sobie żartujesz!! Jem za dużo słodkich i tuczących rzeczy..oO Przez Ciebie będę jadła jeszcze więcej.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. 1000% rozpusty w rozpuście :-) Taka kanapka to jest to :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowały mnie te kanapeczki! Co prawda staram sie nie jadac slodyczy, ale moze w przyszlym tygodniu zrobie sobie niespodzianke :)

    OdpowiedzUsuń

Przepraszam za włączenie weryfikacji obrazkowej, ale niestety z dnia na dzień dostaję więcej spamu.. Nie zniechęcajcie się i piszcie czy smakowało :)!